Pages

Friday, December 25, 2009

teman borink tahap cipan!!!!!!

salam....

elo korang. waa. lama gler teman tak update blgo teman nie. dah berhabuk dea pown. atoi. sori2. bukan teman tak mo. tapi apakan daya. masa n wet teman tak da. so macam nie la blog teman. haha.

owait. teman da kat kulim skunk nie. kat kulim? wat pa la? skunk kan da cuti sem kan. hehe. yea teman tau skunk nie da cuti sem. tapi teman balik cni sebab esok teman ada tournament taekwondo kat poli pahang. yippie. jenjalan ag. haha.best2. tapi, aty teman tak hepi macam p kat poli sabak bernam ri tu. napa? adal a sebab2 yang tertentu. huhu. (missing sum1 i guess...)

teman da ada kat kulim nie da 4 hari. dok kat umah sewa teman. ingt tu ada latihan tiap2 hari. tapi hampeh. atoi la. hanya ALLAH yang tahu betapa borinknya teman kat cni. terlalu borink. teramat borink. macam nak gla. nak melewaq cam mber teman suh pown tak leyh sebab teman tak bapa ada duit. nak makan pown kena catu. c cian ark kat teman?? skunk nie ekonomi poket teman tak stabil banyak. kdit pown member teman tolong topupkan.aduh la..makaceh k. t teman byar blik/ promise. huhu.

ok. kat cni tak dak pa yang leyh wat. member yang dok ngan teman tka umah sewa pown tak rapat sangat. so tak ngam mana la. nak lewaq p merata pown tak besh sebab meber2 rapat suma tak dak kat kulim. atoi. tetiba teringat kenangan dengan depa kat kulim nie. seyeas teman rindu gler kat kawan2 teman taw. rindu sangat2. kalu pusing kulim, kompom teman teringat kat la. tak teringat tak sah. huhu. i niss my fren damn much....!!!!

pape hal, esok teman dah nak gerak p pahang. harap2 selamat p n balik. temantataw la leyh menang ka dak sebab langsung tak praktis. urat2 teman nie da kiat abeh da. so, juz hentam ja la nanti. haha. wish me luck ok.

hmm. teman da maleh nak taip. cc kat cni mahal. nak out da neyh. penat g blogwalking tadi. da banyak miss story member2 blog teman. huhu. k. daa...salam .tke cre...

p/s: teman rindu kawan2 teman. teman lagi rindu dekat I n Pb. rindu diorang sangat2. da lama tak msej. soe. teman tak dak kredit la. huhu. miss both of u soooooo much.......

2 comments:

H said...

salam cyg..
sori meneypi..sma laa..
credit kureng..
nnt ayu topap..i contact u k...
jgn slah phm n pkir bukn2 tau..
hi2
=) miss u

(mIsS AsHy)musafir di bumi ALLAH said...

w'slm...ai cyg..tak pe..tak pk bkn2..cm isau sket jer...si i tu yang ska pk bkn2 la...hehe