Pages

Tuesday, February 15, 2011

saya da jadik korea addict part 2



*post kali nie akan membuatkan si dia muntah ijau dan berasa jeles yang amat. haha.*

ok, as taw as baru ja update tadi ja kan. tapi mata as nie tamaw tidur gara2 petang tadi da over tidoq. jadi di pagi yang hening nie, sambil tengok rummate as layan cter korea, tetiba ja as dapat 1 ilham yang mencurah1 untuk update blog lagi. hehe.

well, kalau ri tu as da wat satu post pasal saya da jadik korea addict part 1. bila ada part 1, mesti la ada part 2, 3 dan sebagainya kan. haha. jadi kali nie as nak wat part 2 la pulak.


*i love kpop damn much!!!*

kenapa as boleh suka cter korea eh? ada jugak yang tanya macam mana la orang yang anti cter korea boleh jadi addicted sangat2 ngan cter korea nie kan? so jawapan as adalah sebab cter korea COOL DAN BEST SANGAT2!!!seriouosly. tak da la lame sangat, jalan cerita tak meleret2, ada part2 yang sedih, ada part2 yang lawak. dan yang paling penting hero dia suma HANDSOME2!!!hahaha. biasa la. kalau lelaki suka perempuan cantik2, perempuan mesti la suka lelaki yang handsem2 kan. ngee.

kalau nak bandingkan cter korea dengan cter lain for example cter indon, memang jauh bezanya. untuk rekod, as tersangat la meluat ngan cter indon. jangan la satu hari nanti as addict dengan cter indon lak. mintak simpang la sangat2!! cter korea nie ada lawak dia yang tersendiri. dengan mimik muka hero n heroin yang comel, bahasa diorang yang as teringin sangat2 nak belajar.

dalam kebanyakan cter korea yang as tengok, hero dia mesti di gambarkan sangat2 cool (i love cool guy), dan herion lak mesti seorang yang gak clumsy, hero dia kaya, heroin dia tak kaya mana, hero pandai, heroin lurus bendul or agak silly sikit. pastu hero n heroin mesti selalu gado2 dulu sebelum fall in love. betul la kata orang2 tua kalau selalu gado jodoh dekat. hehe. ah ha, bleyh kata semua cter cam tu la. yang penting nya hero handsome la. hahaha.

tapi yang tu la yang membezakan cter korea dengan cter lain. cara penyampaian yang besh, penyusunan cter yang besh, ish. senang kata semua besh la. haha.

*my fav drama ever*

*kalau da yang kata gurl tu tak cantik+comey, memang rabun teruk la!!!*

bagi yang pernah baca part 1,mesti da taw list cter korea yang as da tengok kan. dalam banyak2 tu, cter yang paling as suka cter Full House. memang full marks la as bagi. besh sangat2. cter tu tak meleret2 sangat. lawak gler. bagi yang tak pernah tengok lagi cter nie, as memang galakkan untuk korang tengok la cter nie. kompom korang takkan kecewa punya. time yang as suka time hero n heroin nya gado. memang comel lah. cuma biasalah. girls memang akan kena buli dengan guys. huhu.

*cter wajib tengok*


then cter Boys Over Flower pown besh gak. yang penting Kim Hyun Joong dalam cter tu sangat2 cool!!!!memang da fall in love dengan Kim Hyun Joong da neyh. (hey kamu, jangan jeles ya. dia tu madu kamu jugak. agaga)

*just seee how adorable he is. his smile are killing me slowly*
fuh, kalau as nak cter pasal drama korea yang as da tengok jenuh la. banyak kowt. kang meloya lak orang baca. hehe. pape pown, kalau korang nak download cter korea yang besh2 korang just pergi kat link nie ok : http://www.maaduu.com/ . then korang cari la cter pe pown yang korang nak. mesti ada la. pastu layanh la cter korea sampai loya. haha. as pown da ada 3 cter korea yang baru untuk di layan. cuma menunggu waktu yang sesuai ja untuk tengok. hehe.

*park shin hye yang sangat comey*


bagi yang nak kata as hidup dalam fantasi pown ikut suka la. lagi pown fantasi as. bukan fantasi anda. jadi ikut suka as la. lain orang lain la cara hidup diorang kan.ngee. dan as masih lagi realistik la. just for fun only. bukan sampai bermimpi nak kawin dengan diorang ka apa ka. just untuk hiburan diri as ja ok. ^_^

da la kowt. da banyak sangat as tulis. kang tak terbaca lak. da2. g tidur. apa nie tidur lewat2. ish3. =)

nunite. assalammualaikum..

p/s: nantikan part 3 lak. nak cter pasal lagu korea lak. hehe..

p/s lagi: kamu, ada jeles tak???haha...bluek..


2 comments:

nojiukaeman said...

muntah pelangi bace...eiiiiyeks!!!

Cik As said...

haha......

yang penting sayag kamu saja.....~wink~