Pages

Saturday, July 4, 2009

lelaki vs perempuan...

salam.....
waaa......baca tajok post kali nie cam best jer kan...hehe...yup...sangat best......teman nak tulis sal lelaki n perempuan.......asyik tulis post sal yang tak dak fekdah ja kan????ha...kali nie nak bagi da fekdah sket....hahahaha....
ok...pe hal laki vs perempuan.....ok...nie pasal ape yang lelaki n perempaun pndang bila nak cari pasangan idop sementara???ala.....lbeyh kurang untuk suka2 la....bukan seyes2.....huhu
nie pe yang teman dapat dari pemerhatian teman, pembacaan teman n penghayatan teman...wah...pe kena mengena lak neyh eh???wakakaka.......baca la pe yang teman dapat.....awas.....tak suma orang macam niev k????tapi kebanyakan...
4 C yang di cari perempuan pada seorang lelaki...nak tau apa 4 C tu????
CASH
CREDIT CARD
CAREER
CONDOMINUIM....
n lelaki lak pandang perempuan atas dasar 4 S
SKIN
SHAPE
SEXY
SEX
hahaha...nie la kenyataannya...mana lagi rugi antara 2-2 nie????tunggu di post akan datang teman xpalin k?????hehe....k papai....salam...tke cre.....
p/s: laki ke pompuan rugi???ha...komen2.....hekhekhek.........

2 comments:

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

patut nya tajuk entri ni 4C Vs 4S haha!!

(mIsS AsHy)musafir di bumi ALLAH said...

ala......lbeih kurang la...sje tulis bg gempak sket...hehe