Pages

Sunday, August 9, 2009

happy happy.....weee...



elo korang...pekabo??sejak 2 menjak nie teman rasa maleh la palk nak update blog...bukannya apa..tak dak cter besh sangat pown..kalau da, cuma sesuai untuk tulis dealam diari teman ja...bukan untuk tatapan umum la...hahaha......

ok la..kali nie teman nak cter sal kenangan semalam..kenangan manis seyh.....korang pown da tau kan teman semalam kuar ngan pb n i.....besh seyh.....awal2 pagi lagi(awal la sangat pukul 9.45...hahaha) teman da bnaun nak g sp jumpa depa tau....tu pown pas si i tu kalut sangt suh teman siap2 awal2...yea la..dia tu dah rindu tahap gila dah si pb tu...cian2...hahaha....

tpi cian kat si i...kat umah teman semalam ujan....so, lmbat la teman leyh kuar umah..yang dia tu asyik suh teman cepat ja.....aduh..geram tol....rasa cam nak karate ja tengkuk si i tu..nasib bek teman nie BAIK HATI + PENYAYANG...hahaha......

so, dalam pukul 10.30 teman kuar umah la....ujan sikit2 pown tak la .....cian kat si i punya pasai..hehe...tap yang tak beshnya, lambat gler dia bawak moto...cam siput khinzir.....lama seyh teman tunggu dia...dah tu bawak moto slow.....kalau race ngan teman, kompom la si i tu makan asap la...hahahahaha......

then, kami sampai kat u pb dalam pukul 11.30 cam tu la, teman g amek dia kat dia nya kolej, trus g sp.....nak repair dia nya laptop la.....da prob pa ntah...huhu.....sampai dalam pukul 12 lebeyh2 kowt, then g cari kedai laptop, repair, [astu g makan...nyum2....i blnja sebab dia da janji ngan teman..hahaha.....makn mcd.....teman tak makan sangat mcd nie..tapi da orang blnja, teman bedal ja...wakakakaka...

dah abeh segala urusan, kmi g masjid lak....wei.....kuar2 pown solat wajib tau...jangan dok wat2 lupa...huhu....pastu kami g taman kat blakang masjid....taman jubli.....port orang dating...bgus tol wat taman blakang msjid...senang nak solat pas dating kan....hahahaha.......

kat taman tu, teman belakon jadi cikgu pb n i la...hahaha....lawak tol...cikgu kena buli ngan anak murid sebab teman la paling rendah di antara depa tu...tak pa la...teman sedar diri...hukhukhkuk...siap ang i ngan teman t...hohohoh.....

pas penat pusing2 taman, kami g men buai lak...besh jadi kanak2 rebena...depa tu yang xcted lebeyh...teman steady ja sebab teman memang kanak2 rebena pown...kan kan kan...hahaha......ha...start kat sini dah mula tak besh.....pb bg hadiah kat teman n i..tapi yang tak beshnya, hadiah teman kecik, hadiah i besar..bnyak lak tu...waaa.....tak aci tak aci...ni diskriminasi kawan!!!!!hukhukhuk......tak dak la..teman lawak ja..teman tak kisah pown,...janji ikhlas...kalau ikowty2 teman nie bukan pernah bagi pa pown kat depa.....teruknya teman...huhu.,..

si i p
own bagi hadiah gak kat pb....bagi hadiah pa??na leyh gtaw..t i bunuh teman naya ja...hahahah...nak tau tanya la i...hehe.....tapi depa memang gler nya romantika de amour la...jealous nie teman.....lagi2 si i......ntah hape2.....hahahaha.....ops..terkutuk lak....ahaks...

overall, memang besh kuar ngan depa....blanja tak yah kuar...depa blnja teman tau...jimat wet teman(teman da wet ka???hahahaha).....sori la tak dak gmbar....leyh cter ja sebab nset teman bukan da kamera...gpown, cam la si i tu bagi letak gambar tak nsem dia tu.....secret la konon...wekk.....

teman besh dapat sahabat cam depa.....besh sangat2.....harap2 pertalian nie kekal sampai teman dah tak dak kat dunia nie...n diorang memang sahabat sejati teman...teman lagi besh bila tengok i n pb dah jadi macam dulu...lagi mesra da la.....sebagai sahabat teman tunpang happy.....diorang happy, teman pown happy la.....

ok....da la kowt..tak larat nak dtulis dah neyh.,..t teman update menda len lak k??papai..salam....tke cre...mmuaaah....

p/s: seyes jeles tengok depa...waa...nak pakwe...sapa nak jadi pakwe teman angkat tangan...ok2..teman tau teman tak laku.....hahahahahahah......single pown single la..janji teman bahagia......weeeee.......



2 comments:

H said...

pa nye post nih??bla msa pb n i romantik lak..naya2..huk2

(mIsS AsHy)musafir di bumi ALLAH said...

hahaha...alala......shy2 cat lak.....wani perati tau...hahahaha....