Pages

Sunday, August 2, 2009

sad mood.....=(

salam...
esok dah mula daftar kat poli teman....
tman dah ready ka nak hadapi hari esok??
kalau tanya aty tman, 100% blom!!!!
kalau teman ada power, teman tak nak da hari esok....
tpi pk2 blik, samapai bila teman nak lari dri knyataan idop kan???
tadi pown dkat2 nak xcident ms bwak mto.....
sket jer lagi teman nak langgar keta....
cuainya teman.....
kalau langgar trus pown ok gak...
teman masuk wad, tak payah daftar esok...
ya allah..
apa nya pemikiran ni???
teman ah jadi loser ka??
tman tak suka jadi loser....
member2 rumah sewa teman pown asyik tanya ja asal teman tak macam besa...
moody....
tak hepi...
nampak sangat ka??
aduh....
tman btul2 takut...
nee sum1 to calm me....T_T
ya allah....tolonglah hambamu ini....kuatkanlah hatiku ya allah........

5 comments:

pencari sejati said...

hurm...
sabar2..
tabahkan diri...

sentiasa pikir positif...
mind set sgt penting...

kekuatan minda yg mengawal diri kita...
yg mengawal hati dan perasaan...

aM'i'NotE said...

teman....
ang kena tabah lar...
aku kan ada...

ang da kelebihan sendri...
aku pon xmmpu nk tandingi ang tau...
mahupon PB...

teruskan perjuangan...
make a tomorrow a good day 2...

(mIsS AsHy)musafir di bumi ALLAH said...

pencari sjati
sdang sabar dan sedang tabahkan aty...walaupun kdng2 rasa susah sngt, knyataan ttap kna hdapi jugak kan...sampai bla nak lari dri kenyataan idop....anyway, thx...=)


aminote
ya la...aku cuba...ssh weyh.....kdng2 mntal aku ok...kdng2 tak....kat sini tak dak kawan cm ang n pb.....dpa suka wat hal sndri...aku tak tau nak luah kat sapa.....tpi, aku ok skt skunk....insya allah....

aM'i'NotE said...

poyo tol ang nie...luah jer kat aku...hbis cte...xpon kat pb...
2lar gnanya kami nie...
ang pon tlg aku bnyak dah kan...
hehehe...
aku rindu gler kat korg nie...
hehehe....

(mIsS AsHy)musafir di bumi ALLAH said...

eleyh....ang tu bz deret...sejam 1 msj...bla taun leyh luah???hahahaha.....aku rindu gak..tpi pb ja la....ang sket ja...muahahahaahahaha......