Pages

Monday, June 15, 2009

jom jenjalan cari pasai....haha....

weee....
besh g jalan2 pusing kulim...(ayat tipu jer...padahal kuat g makan jer pown...wahaha)
men jalan...
ngorat mamats tak seberapa handsome.....
kacau keta d tengah jalan raya......
wee....sangat gila teman bila kuar makan bersama member2 teman...
haha.....
nasib la diorang tak tepon hospital bahagia...
kalau tak kompom teman da ada kat wad yang sangat bahagia skunk neyh....
kekekeke.....
ok....sje jer wat intro merapu panjang2....
pada hal bukan pa sangat pown.....
juz kuar g makan ri tu ja..
nie pown gambar lama...
saja ja nak update ri neyh memandangkan teman tak tau nak tulis pa lgi...
hahaha....
model kulim hi-tech park...layak tak teman?????hahahaha.....kalau korang kata tak layak kompom da ada yang jeles....wahaha....

time tangkap gmbar de ja yang tngok..ape diorang tak pernah tengok orng snap gmber tepi jalan ke???haha...


selamat datang ke politeknik tuanku sultanah bahiyah.....
nie br gate utama....hostel jauh ke pedalaman tau...jenuh nak jalan kalau nak outing....mungkin sebab nie la teman mleh nak kuar....hehe



unikl.....opps...bukan unikl si i tu....nie unikl msi......btoi2 depan poli teman....soe..kauliti gmbr tak besh....hehe...
tu jer la yang teman nak tunjuk...bukan gambr pe sangt pown...sesaja jer tangkap...heheh.....
k...that's all 4 my short merapu story.....papai...salam...tke cre.....

2 comments:

ashraff said...

weh, aku x pernah p ronda2 pekan kulim.. eei, ksiannya, p pun kat umah mak tam aku ja.. huhuhu, tu pun x prasan kat na.. huuhuhu

(mIsS AsHy)musafir di bumi ALLAH said...

hahaha.....jom aku jd pemandu plancong ang...janji ang sapot makan mnum aku.....wakakak