Pages

Tuesday, June 9, 2009

teman da gemok!!!!hukhukhuk....

waa...

teman da gemok!!!!!

kalu dulu leyh la bngga berat lebeyh kurang cam pb yang da memang slim tu...

skunk sejak dok umah teman asyik makan ja......
bgn tdo makan.....
pastu makan lagi....
makan lagi.....
dan makan lagi!!!!
waaa......

nak kurus balik.....
hukhukhuk......
so, teman da wat satu azam baru....
demi kuruskan badan teman semula,
teman akan puasa penuh di bulan ramadan nanti.....
hahaha......
err....cam takkan tercapai jer pown.....
muahahaahahaha....
teman kan pompuan....
keke.....
p/s: cam ne eh nak krus dalam sekelip mata????hmmm....

4 comments:

pencari sejati said...

gemok?
sure ke gemok??

dr dulu dh gemok kot..
hehehe..

ala, naek skit pun..
x jejas kecomelan pun (sape yg comey nie, aku kot)
hehe

g la joging, angkat berat, angkat kerbau,..nnt kurus lerr..

(mIsS AsHy)musafir di bumi ALLAH said...

gemok r........berat rsanya da nek mendadak da neyh.......cuti nie asyikkkkkk makan ja....sy masak, sy la makan....hahaha........

erk..ya eh????owait la...amek r kecomelanm tu.....tak heran la...keke....

akan d pertimbngkan cdngan tu....tpi yang pnting slalu xcercise ats ktil ja....(tido)...hahahahahaha.....

ashraff said...

gemok?
baguslah
leh kita wat satu club, aku pengerusi, ang jd timbalan..
hahahahaha

(mIsS AsHy)musafir di bumi ALLAH said...

hahaha.......ang mmg.....aku skong 1000%.....tpi aku tak mo la timbalan....ajk da la....wakakaka