Pages

Saturday, February 21, 2009

:JIWA KACAU: no oppologize= life, love and sex......


hai,,jumpa lagi...wah wah wah....semenjak dua menjak ni ajen btol teman update blog eh???da borink ke korang baca???kalu borink. sori eh. teman ak pandai sangat nak tulis bagi menarik. hehe.
kalau semalam tadi teman cerita tentang kematian, kali ni teman nak cerita pasal nafsu pulak. nafsu????yup nafsu!!!setiap orang ada nafsu masing. tapi dalam islam mafsu perempuan ada 9 dan laki pulak ada 1. err. teman bukan nak bagi ceramah agama kali ni. teman tak pandai nak bagi ceramah agama. teman pown khilaf lagi. tak layak pun sebenarnya. huhu.
ok2. back to the topic. teman ni suka sangat melalut kan. haha. hari, ni, tamatlah sudah minggu kamsis kat hostel teman. alhamdulillah. habis dah senggara teman selama seminggu. aik, da kena mengena ka???baca sampai habis dulu. baru tau. huhu.
hmm, hari ni last day minggu kamsis. so, penghuni kamsis(kampung siswa) ada la ceramah JIWA KACAU. dengar macam lawak ja. tapi ni serius topik. topik pasal seks!!!kalau yang minat sal seks, pasti akan suka topik ni. huhu. sebenarnya tajuk ceramah tu bukan JIWA KACAU. tapi no oppologize= life, love and sex.
dengar tjuk tu simple ja. penceramah tu pulak pompuan. ayat dia guna memang lucah gila. tapi tujuan dia cuma satu, nak sedarkan kami akan kepantingan maruah teruna dan dara. penting ka semua tu??? penting ka teruna dan dara???mungkin pada sesetengah orang, pemikiran diorang dah berubah ikut arus perubahan zaman. dara dan teruna di anggap benda yang remeh. tak penting pun. tapi bagi teman, TERAMAT100x PENTING!!!!
kenapa teman kata macam tu???sebab maruah seseorang itu terletak pada teruna dan daranya. itu pendapat teman la. mungkin ada faktor lain yang mempengaruhi maruah sesorang itu. tapi teruna dan daralah yang paling penting. SANGAT2 PENTING!!!
tadi penceramah tu ceritakan mengenai masalah yang melanda gadis sekarang. ceewaaahh.. ayat tak bolrh blah langsung la teman hari ni. baca balik nak tergelak pun ada gak. skema gila. haha. adoi la. merapu lagi. hehe. teman cerita betul2 k. penceramah tu cerita mengenai masalah girl yang mengandug anak luar nikah. kesian. dah banyak jadi. anak tu pulak ada yang di buang, di bunuh, kalau tak bunuh pun nak bagi orang lain. ish3. pandai buat anak tu kenapa tak pandai jaga. itu yang teman fikir. kesian baby tu.
selalunya bila jadi kes macam ni, girl la yang akan tanggung semuanya. laki???hilang ntah ke mana. nak tau apa puncanya???CINTA...CINTA????yes CINTA. cinta yang berlandaskan nafsu???cinta yang tak mengenal dosa pahala??cinta yang atas dasar suka2??mungkin semua di atas. tapi harus di ingat, penceramah tu tadi cakap, semua yang bercinta takkan merancang untuk melakukan hubungan seks. tapi perasaan itu akan datang dengan sendiri apabila berlakunya sentuhan secara langsung.
maksud teman di sini apabila tak pernah berpegangan tangan, tapi mula berjimak-jimak untuk berpegangan tangan, tak pernah keluar berdua bersama lelaki tapi mula keluar bersama lelaki. semua tu salah satu dari puncanya. teman faham sangat lelaki macam mana. betul tak I. lelaki, apabila dapat pegang tangan perempuan, akan mula meliar ke pinggang. pinggang adalah tempat yang paling strategik untuk memegang sesuatu yang sepatutnya perempaun jaga. faham2 aja la.
teman tak mau ulas banyak2. nanti blog teman jadi borink. huhu.
tapi bagi teman, apa yang penceramah tu sampaikan tadi, memang meruntun hati teman. sebab terus terng teman cakap, teman pernah berpegangan tangan bersama bekas kekasih teman!!ada yang terkejut???teman sendiri tidak sangka teman pernah jadi begitu sebab dulu teman adalah seorang yang sangat tidak suka melihat lelaki dan perempuan berpegangan tangan. lelaki pegang tangan teman apatah lagi. tapi apabla berkasih, lupa segalanya. tapi alhamdulillah. akhirnya teman sedar semua itu tak patut teman lakukan. HARAM!!!teman dah mula sedar semua itu.
apa2 pun, teman tak mau ulas lagi sebab teman rasa korangda borink kan baca post yang ntah apa2 kali ni. hehe.
last ceramah tadi, penceramah tu ada bawa tiga kuntum bunga mawar. cantik sangat. sebab teman memang suka bunga mawar. kemudian penceramah tu buang semua kuntum bunga pada bunga yang pertama, kuntum yang kedua di buang sedikit, dan kuntum yang ketiga tak di usik langsung. nak tau apa motifnya???
bunga pertama yang di buang senua kuntumnya= ibaratnya seorang gadis yang telah kehilangan daranya. tiada yang menariknya lagi.
bunga yang di buang sedikit kuntum=ibarat seorang gadis yang masih mempunyai dara, tetapi pernah bersentuhan dengan lelaki, pernah di sentuh lelaki dan sebagainya,
bunga yang tidak di usik kuntumnya= ibarat seorang gadis yang menjag daranya, menjaga kulitnya, menjaga dirinya dan menjaga maruah dirinya.
bila penceramah tu tanya siswa yang ada di dewan bunga mana pilihan hati, kesemuanya pilih bunya yang ketiga. sebabnya?? bunga itu masih suci...fikirkan, di manakan tempat kita sebagai seorang gadis????wallahualam.....
P/S: teman setuju dengan purple bear. apa???dah lupa lak....hahahaha......k..nanti teman post sumting yang tak boring lak k....teman rasa post kli ni boring la...huhu....

No comments: