Pages

Wednesday, February 25, 2009

teman join taekwando!!!!yea.......


asslammualaikum w.b.t.......

hai korang.....teman suka la hari nie...nak tau sebabnya????sebabnya teman dapat join teakwando!!!!!yea....tak payh susah2 fikir lagi antara teakwando atau badminton. badminton tu nanti la teman join.....dah banyak kali main....taekwando dah lama tak belasaah orang....wakakaka...jahat tol teman yek....


sebenarnya teman terpilih semalam. tapi hari nie jer di comfirmkan sebabkena bagitau lecterur yang uruskan benda ni. hehe.....pape ja la....yang penting teman dapat....haha....senangnya aty teman.....


tapi tak besh gak sebab kena ponteng kelas hari ahad nanti.....errkkk....tak besh ka???bukan semalam teman melompat2 kegembiraan ka????muahahaha......korang doakan teman supaya teman dapat belasah orang k...bukan teman yang kena belasaha.....jangan2.....malu oo gangster kena belasah.....kahkahkah.....


yang penting,hari sabtu 28/02/09 dan ahad 01/03/09 teman akan berkampung di uitm seberang prai untuk perlawanan teman nanti....harap2 boleh jumpa kawan2 teman yang study di sana...dan harap2 jugak depa tak lupa teman....brani lupa!!!!hahaha.......


k la.....teman nak berlatih taekwando.....berlatih atas katil la.....berlatih kat mimpi jap g.....hahaha.......k...papai...take care.....salam.....

2 comments:

note said...

blatih atas katil???plek jar bnyi dia...hahahaha

(mIsS AsHy)musafir di bumi ALLAH said...

weyh...
ang pk kowt na eh???
blasah sat g r...
hahaha.....