Pages

Thursday, October 15, 2009

untuk si i.....teman tak marah ko!!!

ha. nie entri khas untuk sahabat teman. sahabat suka duka teman. sahabat yang selalu tolong teman. sapa? sapa lagi. i la. dia ngah moody skunk. cian dia. teman nie besfren dia. ngat leyh tolong. tapi menambah masalah dia lak. aduyai. useless tol r teman.

cte dia cam nie. semalam seyes teman tensen. dengan assignment ntah hapa2, masalah umah, masalah famili, masalah teman n si dia yang langsung tak dak penyelesaiannya. ntah la. pressure gler semalam. teman nak luah. i mesej teman. mula tu ok.

yes. sangat ok. then tetiba dia tanya sal sorang kawan teman. n tetiba gak teman cemburu. napa teman cemburu? sebab teman rasa cam kawan teman tu dapat perhatian lebih dari teman. mungkin sebab teman dah pendam lama da. semalam teman boom. cian kat i. jadi mangsa perangai buruk teman.

teman tak sengaja. seyes. teman pressure time tu. i call pown teman tak mo angkat. teman takut nanti teman lagi marah. teman takut t teman kata yang bukan2. mulut teman time marah sangat teruk. teman tak mo lukakan hati teman insan yang teman sayang. so lebih bek teman tak angkat.

teman ngadu kat pb. pb kata i pown moody gak. then bla bca blog dia baru tau napa. aduh. bersalahnya teman. bersalah sangat2. time dia da masalah napa teman tak leyh tolong? napa teman tak leyh sabar sat ja lagi bila dia nak ketawa ngan teman? kami da lama tak mesej. da bapa hari tak mesej. mesej pown sat2 ja. teman ngaku kadang2 teman asyik ngan orang len, lupa sahabat teman tu. ciannya kat dia.

i pown skunk da konflik ngan orang len. n teman tau ngan sapa. teman leyh agak. teman nak cakap terus terang, kepada sesapa yang sakitkan aty sahabat teman, sama la macam sakitkan aty teman. n mungkin lebih lagi. so, beware.

untuk i, teman mintak maaf banyak2 sebab hal semalam. jangan pendam masalah ang cam teman. t jadi mereng cam teman. moody tak bertempat. tau nak marah ja. padahal menda tu kecik ja.

dalam tak sedar teman da lukakan hati sahabat teman. dalam tak sedar teman telah wat sahabat teman moody. salah teman. teman ngaku tu. aduh. tolong la. teman tak mo pk lagi menda yang tak datangkan fekdah untuk diri teman. terutama tentang hal teman n si dia. for what? i won't get anything. hal teman n si dia, teman tolak tepi. mungkin teman patut bagi lebih masa untuk diri teman ngan sahabat2 teman. tak payah layan perangai si dia yang selalu men tarik tali ngan teman.

oh ya. teman paling benci penipu. semalam teman dah tertipu. mungkin tu penyebab utama teman moody gler! tak tau la kowt2 teman yang salah sangka ka. ntah la. da maleh nak pk. hal i lagi penting dari suma nie. tak payah nak pk hal yang leyh rosakkan sel2 otak teman nie. huhu.

k la. teman da tak tau nak tulis pa lagi. risau kat i neyh. harap2 dia ok. please la. jangan sedih lama2 k? t teman lagi sedih.huhu. k. salam. tke cre.

p/s: sangat perit memendam perasaan sorang2. terlalu perit bila saling suka tapi terlalu ego nak mengaku. sedih.

6 comments:

nobuta said...

kalu sensei gaduh ngan member meber..cepat cepat minta maaf. nanti berpanjangan.x best kan hidup masam muka..huhu

(mIsS AsHy)musafir di bumi ALLAH said...

hmm....da mintak maf da...tak mo pnjang2 cter...friend is the most important things in my life....huhu....

H said...

i agree too...yepi..

(mIsS AsHy)musafir di bumi ALLAH said...

makaceh agree cyg...miss u la....gg da ok???

H said...

eh??sempt lg tya sal gg...selagi lum g jpa dentist utk palam lobang d gigiku,selagi tu la xok agknye...kot la..tp best la..jd org yg kurg ckp..haha..ashy cant join2..yer..hehe

(mIsS AsHy)musafir di bumi ALLAH said...

tak mo la join...kang ilang glaran miss talkactive teman nie...haha....g la jmpa dentist....lgi trok karang...huhu...tak pa..krng ckap bnyk chat...lbeyh krng sm ja...keh3...